Assalamualaikum..welcome too blog myraaa. Terima kasih sudi mengunjung blog neh. Kalau ade apa-2 yg kurang berkenan sila komen okey? And tinggalkan jejak korang di cbox tuhh. Love you all!

Friday 9 March 2012

amalan 5S .

first , everthing okey sebab nya bagi aku ujian kali ni memang aku meningkat gila even ada failed . aku rasa bangga gila . tapi aku tak tau lah kalau korang nak cakap aku meningkat ke tak . yelah sebabnya baru ujiankan . hm , maklumlah . tapi aku dah berjaya tinggkatkan prestasi aku . done ! try the best again :)

next , nak selitkan tentang amalan 5S sebenarnya aku bosan dengan bebelan cikguu cikguuu pepagi tentang amalan 5S naik tensionnn bebudak dekat sekolah aku ni . btw , nak taknak kena lah tolong juga . redha je dekat sekolah kena . dekat asrama pun kena . nak dapatkan sijil punya pasal . tapi kita akan gembira apabila dapat sijil tu nanti .

kelas lain semuacantik berbanding kelas 5PPN yang simple gila . dan apa pun takde . jeles nyahhh , semua kelas dapat bintanggg . tapi kenapa kelas kiteorang tak dapat . hm , masih boleh ubah lagi . ktakpeee . thenn , dekat asrama pula aku rasa aku dah berbakti dekat dorm aku tahu takk sebab berjaya buat somethinggg yang bolehh menaikkan nama dorm kami semua . okey , taknaklahh bangga sangat just nak cakap terimakasih dekat ahli dorm myra sebabb beri kerjasama dan sapport untuk hiaskan dorm kitaaa . dan sehingga dapat bintanggg .

nama dorm kita naik bukan atas sebab kotor or what but pasal dorm kita dah capai ke tahap amalan 5S tau kawan . kekalkan ok kekawan semua . tapi yang lawaknya semalamlahh , sebelum balik warden nak cek dorm bagi kemas . respect gila lahh dengan bebudak dorm myraa sebab berjaya kemas dorm dalam masa 5 minit walau pun dalam keadaan kaboiiii :) hihi

conclusionnyahhh , myra just nak kata dimana mana kita buat 5S ni mesti best sebabnya dia buat kita lebih berdisiplin . okeydone ! sekian ~

No comments:

Post a Comment