Assalamualaikum..welcome too blog myraaa. Terima kasih sudi mengunjung blog neh. Kalau ade apa-2 yg kurang berkenan sila komen okey? And tinggalkan jejak korang di cbox tuhh. Love you all!

Sunday 27 November 2011

suka buat aku marah .

 
okey , kenapa semua orang nak buat aku marah . suka sangat tenguk aku marah . apa lagii plan yang korangg nak kenakan aku niee . cukup lahh berjutaa orang dahh nak tipu akuu . dia pikir aku nie anak patung ke ? ye aku tahu aku nie bebudak yang senang dipermainakan seperti korang pikirkan . btw , bahgiaaa bila puasss tipu akuu, abang angkatt , kawan kawan , semua sama je apa lagii yang dieorang nak buat dekat aku nie . puass kutuk kutuk aku dah macam binatanggg ! sakitnyaa hati nie wehhh . kalau aku tahu begini jadinyaa sumpahh menyesal kenal dengan koranggg . apa salahnya jujur dengan aku . apa dapat bila tipu sana tipu sini wehh . pikirlah sendiri dah besar pandai buat . sendiri mau ingat . dah malas nak pikir apa . korang boleh tak pikir pasal perasaan aku . aku , apetah lagii . bila bila je boleh lupakan kawan macam korang . okey thankyou kawan :)

No comments:

Post a Comment