Assalamualaikum..welcome too blog myraaa. Terima kasih sudi mengunjung blog neh. Kalau ade apa-2 yg kurang berkenan sila komen okey? And tinggalkan jejak korang di cbox tuhh. Love you all!

Sunday 27 November 2011

propose ?

hi back ,
semalam aku IM dengan ex aku saje je kacau dia . okey , tanya lahh :

gegurl : wehhh , kau tak kerja ke hariniii ?
boboy : takk .
gegurl : ohhyeke . kau tengah buat apa ?
boboy : online lah . aku rindu kau .
gegurl : OMG ! kau merepek apa . nanti girlprengg kau jeles .
boboy : after SPM aku datang rumah kau nak jumpa mak dan abah kau .
gegurl : okey , jumpa mereka je . aku tak pun . hm , datag jela
boboy : aku datang jumpa kau sekali . then , aku nak propose kau ?
gegurl : for what ?
boboy : be my mine .

k keputusan yang salah . sebab nya yakin ke aku nie wanita yangg terakhir kau nak pilihh. sorry jangan merepek sebab afterr spm mybe aku akan teruskan dengan masa hadapan aku :) #sorry broooo .

No comments:

Post a Comment