Assalamualaikum..welcome too blog myraaa. Terima kasih sudi mengunjung blog neh. Kalau ade apa-2 yg kurang berkenan sila komen okey? And tinggalkan jejak korang di cbox tuhh. Love you all!

Sunday 27 November 2011

hari cuti kini berakhir .

hi ,
lama tak update blogg , semua kawan kawan tertanya tanya da . semua rindukan story aku yang entah apa apa yang aku merepek . ktakpe .

hari cuti persekolahan aku kini berakhir . sebab after 1 haribulan aku da mula masuk kerja . sudah sudah lah bersantai dan gemukkan badan dekat rumah . #kerja untuk tambahkan pendapatan . hihi alah lepas dapat belii henfonnnnnnnnn baru pun da cukup . semalam pergi rumah kawan dia tunjuk henfonnnn baruuu . sumpahh jeles ! kau tunggu nanti aku belii . hahaaha aku kerjaaa apa korangg nak tahu ke ? hihi takpayah lahh malu dohh ( kerjaa juall baju sekolah jeee ) asalkan  dapat gajii yang halal :D

No comments:

Post a Comment