Assalamualaikum..welcome too blog myraaa. Terima kasih sudi mengunjung blog neh. Kalau ade apa-2 yg kurang berkenan sila komen okey? And tinggalkan jejak korang di cbox tuhh. Love you all!

Saturday 17 March 2012

memang suka macam ni !

hi korang . kita sedih la hari ni kena balik hostel da . kita , kita , dan kita taknak balik hostel da . nanti kita rindu nak guling guling dekat atas katil setiap masa , kita rindu nak sengehh sorang sorang bila dapat text , kita rindu nak text my KEPENG , kita rindu nak bergayut dengan dia , kita rindu nak makan sedap sedap dekat rumah , kita rindu nak memanja dengan mak dan abah , kita rindu nak lepak dengan kawan kita , kita rindu nak makan kebab dekat pasar malam , kita rindu nak makan roti canai mamak tauuu dan kita rindu kan semua tuu nanti . alaaaaaaaaaaaaaaa :( ktutup cerita pasal hostel .

myra tak siap rp lagi macam mana nii nanti cikgu marah . haaaa abeslah kau myraaa . tapi tapii , kita tak sengaja sebab kita busy date dengan MR KEPENG :)  sampai myra abaikan kerja myra .

semalam kan kan , kita oncall dengan biyy titeww , kita saja je sakitkan hati dia sebab nak tenguk dia sayang dekat myra tak . errr jahatnya kau nii myra ! tapi kita tahu dia sayang dekat myraaa . promise tak buat macam semalam lagi lahh . awak mesti terkejut dengar berita semalam kan . tapi sebenarnyaa saya tipu jee , ngehhngehh :D ktakpe jangan sedih saya kan ada untuk awak biyy . selalu ada dengan awak lahh sayang . k dah jangan merepek lagiii . abah dah panggil suruh gerak pergi hostel dahh .
gerak dulu kawan , kbai #muahhh sikit nanti kita rindu dekat bloggg kita yang usang niii .
iloveyouu <3

No comments:

Post a Comment