Assalamualaikum..welcome too blog myraaa. Terima kasih sudi mengunjung blog neh. Kalau ade apa-2 yg kurang berkenan sila komen okey? And tinggalkan jejak korang di cbox tuhh. Love you all!

Wednesday 30 November 2011

goodbye november ! hi disember :)


hello , harini last november . okey , lagi sebulan kita nak naik next year . actually , banyak sungguh bende yang aku lalui . tahun ni aku penuhi masa masa aku dekat asramaa . firstly , aku duduk asrama aku tak pandai basuh baju sendiri . aku suka merungut dekat mak . mintak duduk rumahh . tak snggup . and tenguk muka seniour yang garang garang semua . rasaaa memang takut gilaa . after 1 2 bulan aku duduk asrama seniour perhatikan perangai aku then mereka semua tahu belang aku macam mana . dah lepas tuhh aku lahh selalu mejadi budak yang kena ATTACK dengan seniour . ia memang seronokk !

dekat asrama aku kena tuduh curi henponnnnnnnnnn orangg . aku bersabar sebab allah sentiasa dekat dengan aku . dan tahu mana yang benar dan mana yang salah :) aku selalu buat wardennn marahh kerana tak balik asrama :D

aku selalu menjadi bahan gelak ketawa kawan kawan . sebab aku selalu sangat pelat dalam bahasa inggeris . tapi aku tak pernah marah merekaa . sebab aku tahu aku lemahh dalam BI .

aku selalu buat mak aku sedih dengan result peperiksaan aku .

aku selalu terlalu teruk sebab dalam masa setahun aku mampu dekat 10 ex aku dekat sekolah aku . terukknyaa ! nampak aku selalu buat masalah .

aku harap next year aku dapat buat azam baru dan lupakan semua nie -,- okey , myra akan menjadi budak baik pada tahun akan datang sebabnyaa nak SPM kan . jdi pikir berbaik demi masa depan okey .

No comments:

Post a Comment